Saturday, January 06, 2007

Wohoo, jag kommer i ett par av mina vanliga jeans! Var tvungen att prova (ångest, ångest) när mina mammajeans som jag fortfarande använde blivit nerkissade. Mitt eget fel iofs, det gäller att hänga med i svängarna när bebisen växer, det var dags att gå upp en blöjstorlek. Det var inte jag som kissade på mig alltså... bäst att tydliggöra...

Igår gav vi oss in till stan och premiärfikade mitt i lunchrusningen! Vi lyckades låta bli att vara alltför patetiskt stressade när vi satt där, tog varsin macka och latte och försökte se coola ut. Traskade runt en sväng på stan också och tog det allmänt lugnt. Skönt att gå runt och titta på lite folk.

2 comments:

Anonymous said...

--- Varning! ---
Följande inlägg präglas starkt av generaliseringar och förutfattade meningar. Bör tolkas som satir.
----------------

Rörlighet... ja då är det dags då.

Tiden har kommit när det är dags för dig att ta ditt ansvar och börja bli besvär för alla andra. Har du tränat upp förmågan att ställa barnvagnen precis lagom för att effektivast blockera framkomligheten i smala passager etc?

Uj, vad du kommer att hänga på alla fik och trycka i dig kaffe, te, wienerbröd å bullar - du har ju tio kilos mariginal nu!

Ha så trevligt! ;-)

Anonymous said...

Åh, den som ändå kom i ett par normala jeans! Är SÅ trött på mammabyxorna nu. Grattis till bedriften må jag säga - inte illa! :-)