Saturday, November 24, 2007

Renovera mera

Ojojoj, mumsig mat igår och riktigt bra bio! Wallermans hade ändrat sin meny till det bättre så det fick bli en tzatziki och friterad feta till förrätt och en liten och en stor grilltallrik med diverse såser och klyftpotatis till varmrätt. Vi var klara precis i lagom tid till bion. American Gangster var helt klart sevärd.

Sambons familj satt barnvakt och de dök upp idag igen så vi har faktiskt hunnit fixa lite med lillkillens rum. Eller rättare sagt, sambon och lillkillens farfar har fixat med rummet, lillkillens farmor och faster har passat lillkillen och jag har druckit kaffe... så borde renovering alltid gå till tycker jag. Lunch hade de fixat med redan igår så det stod färdigt i kylen, bara att duka fram. Lyxigt. Men jag har inte bara slappat med en kaffekopp idag, när lillkillen var ute på promenad med farmor och faster så städade jag lite och dammsög.



Renovering är kul!

1 comment:

Anonymous said...

Jag börjar förstå fördelarna för dig med att bo i Skövde. Hälsningar Moster