Saturday, September 06, 2008

Vad sjutton hände inatt?

Nattade lillkillen redan vid halvåtta för han var så trött så trött... inga problem. Han somnade på stört. Sen vaknade han efter ett par timmar och skulle minsann inte somna om. Jag vägrar att låta honom gå upp, har man gått och lagt sig så ska man banne mig sova, speciellt om det är mitt i natten. Hur som helst, jag parkerade mig i hans säng och när han väl somnade på riktigt framåt småtimmarna så blev det några timmars sömn för mig. Inte direkt någon kvalitetssömn i och för sig, njursparkar och skallningar är ju standard om man sover ihop med en liten minikille. Trots sömnbrist skulle han upp vid sju som vanligt...

Nåja, fördelen med att komma upp tidigt även på helgen är att man får saker gjort. Klockan är inte 10 än och vi har redan hunnit rensa och städa i stora garderoben.

No comments: