Saturday, April 25, 2009

Utomhus!

Balkongen är städad och piffad med några inomhusblommor som får åka på sommarkollo utomhus i sommar. Altanen är sopad och städad och gräsmattan är klippt. Fisen har hjälpt till och lekt ute hela förmiddagen och har äntligen slocknat i sängen, snorig som få.

Sitter och funderar jag på om jag ska ge mig på att börja gräva upp en liten bit av häcken i eftermiddag. Kanske inte ska överanstränga knät. Löparknä och knäseneinflammation blev domen från läkaren men det skulle säkert hinna ge sig innan loppet med hjälp av lite antiinflammatoriskt, vila och sen träning i lagom dos.

1 comment:

Nenny said...

Sicken tur, hoppas nu läkaren har rätt. Härligt med uteväder, mina sitter i bara kalsonger i nypåfyllda sandlådan. Och här sitter jag inne och häckar med kaffe och bulle, samlar krafter då jag snart ska iväg med Thillan på dansen. Önskar fortsatt trevlig helg!