Tuesday, August 25, 2009

Så var semester över

Första dagen på jobbet smakade automatkaffet unket, andra dagen har jag vant mig vid skiten. Man kommer fort in i rutinerna... Fisen och sambon har fortfarande semester och börjar inte dagis och jobb förrän nästa vecka. Skönt att vädret är sånt att man kan sitta på trappan utanför huset och tjöta med grannen medan lillklillen leker lite med ungarna på gården.

Löpträningen rullar på, till helgen är det ju dags för Tjejmilen igen. Ett år går så fort, så fort. Körde backträning igår och hamnade i samma backe som en tjej och en kille som körde samma typ av träning. Vad det värmde när dom diskret men entusiastiskt hejade på varje gång jag vände uppåt med ett "Kom igen" och "Bra jobbat!". Ganska oväntat av ett par man inte känner, men väldigt uppskattat. Första gången jag flinat mig igenom ett backpass tror jag.

No comments: