Tuesday, September 05, 2006

Andra besöket hos MVC idag! Allt såg normalt ut. Sen så kollar de ju i och för sig inte sådär himla mycket men det kändes ändå skönt att höra såklart. Fick en barnmorskestudent som tog emot och övade på att klämma och mäta osv, fast ordinarie satt bredvid förstås. Hjärtljuden låg på 144 och det ska väl tyda på en liten tjej kanske? Det var dags för att pytsa ut lite blod också, tur att jag börjat äta järn för hb låg på låga 119 (jämfört med normala 134 för mig).

Här är tidigare inköp av PoP-kläder jag inte kunde motstå på Kosta Outlet. Roligt att man fick välja mellan en liten röd eller blå mjukisleksak när man handlade. Som man fick gratis alltså, inte som man fick köpa.












Och här är det vi hittade på Lager157 Barn.

2 comments:

Nenny said...

Men åhhh, ska du få mig att vilja skaffa mer bebis eller?! Vilka söta kläder! Du, jag har ett problem, kläderna som killarna fick i doppresent, vad kan Felix ha under hängslebyxan(eller vad jag ska kalla den)? Vet inte vilken färg jag ska matcha till den???

Linda said...

Det är som att köpa smågodis... man kan inte sluta handla!

Den är lurig... Vitt funkar ju alltid, men det är lite tråkigt förstås. Det kan nog vara tufft med något i samma gröna färg som muddarna längst ner eller vad tror du? Blir det för grällt skulle nog en mörkgrön i samma färg som stjärnorna vara snyggt och lite mer diskret.