Wednesday, September 20, 2006

Äntligen kom så dagen då jag skulle på massage! Det var hur gött som helst så jag beställde en ny tid på direkten. Så nu har jag något att längta till igen, fast först så har jag en ansiktsbehandling att se fram emot nästa vecka. Det är nog rätt välbehövligt det också...

Tog en 45 minuters promenad ikväll. Rör på mig alldeles för lite nu känner jag, men vad ska man göra. Synd bara att vi inte orkar laga någon mat nuförtiden, det blir mest onyttig utemat både till lunch och middag. Jaja, jag får väl vara nyttig och duktig om några månader istället när jag ploppat ut bebben.

3 comments:

Nenny said...

Ja ja lev i tron att du kommer bli nyttigare sen ;)! Och vad ser jag, du ska ploppa ut bebisen du, ser fram emot din förlossningsberättelse...

Ola said...

Hon kanske resonerar så här: "Om jag äter nog mycket Plopp så pressas knodden ut av bara farten"?!

"Det blir vad du äter" eller hur var det?!

Linda said...

Mmm... Plopp... så gött... :)