Wednesday, March 21, 2007

Min solskenspojke verkar vara tillbaka! Idag har det inte varit en endaste liten ledsen min utan bara glada gurgel och rop, precis så som det brukar vara. Skönt att han var glad och nöjd eftersom det var dags för babysim igen och idag var det ju dags att testa dyk! Tre dyk fick vi göra och det klarade han utan problem. Blinkade lite när han kom upp och sprattlade nöjt vidare. Roligt!

Sen blev det en aktivitet för mycket när vi gick iväg på en föräldraträff på BVC. Den hade vi nog kunnat vara utan. Även om det var kul att träffa några fler mammor så var det inte nåt speciellt som togs upp utan bara lite allmänt pratande om hur det hade gått för oss alla. Hur som helst så tröttnade lillskrutten så vi drog oss hemåt.

Mikael fick höra en lååång gurglande utläggning från lillen när han kom hem... antar att det fanns mycket att berätta om idag :)

1 comment:

Nenny said...

Jo det är härligt att ha hus! Skönt att ha det lilla solskenet tillbaka, jag har haft stenkoll på när utvecklingsperioderna kommer med killarna just för att överleva dem och försöka förstå vad som händer!
Vet du, det växer massa konstiga saker i vår trädgård. Jag har försökt googla på allt från taggar och träd till gröna växter för att ta reda på vad det kan vara, men inget napp..., vad tror du det är? Jag har konstaterat att det är växter, träd, gräs och blommor men längre kommer jag liksom inte ;)!