Sunday, May 25, 2008

Slappardag

Grattis på er alla mammor! Idag var det min tur att få sovmorgon. Inte bara för att det var mors dag i och för sig, jag tog ju den hemska tidiga morgonen igår...

Vi hade en inplanerad utflykt till Karlsborg idag och man kan väl inte säga annat än att vi hade tur med vädret. Sambon skulle hjälpa sin pappa att lägga i och köra runt båten och då hängde hela familjen på och hade lite picknick och slappade i solen. Sol, mat, kaffe, glass och bara göra ingenting. Eftersom vi var på bryggorna och traskade så passade vi på att provköra flytvästen vi fått från lillkillens moster. Funkade finfint fast han var lite störd över att det blev svårt att nå marken... Lillkillen knycklade ihop mina nyinköpta solglasögon (de kostade bara 50 spänn så det var ok) och jag brände nacken när jag försökte undvika att bränna ansiktet.


Som pricken över i så drog vi hem till sambons mor och far allihopa när allt var klart med båten och grillade och slappade ännu mer.

No comments: