Saturday, September 05, 2009

Och på femte dagen...

... så blev fisen febrig och fick gå hem från dagis. Helt väck under fredagen, han bara sov, åt glass och sov lite till. Nattningen gick i allafall precis lika bra som de andra dagarna. Bara att gå ut efter en liten stund utan protester. Idag sov sambon och fisen till 10 så det behövdes säkert lite extra vila men nu är han piggare.

Under tiden dom tog sovmorgon så åkte jag upp på berget för ett långpass på 30 km. Det har gått trögt med distansen men den här gången tog jag med mig en banan utöver energi-gel och det gjorde faktiskt skillnad. Svåraste med den planen var att hitta ett bra ställe att förvara bananen under tiden jag joggade 15 km innan det var dags att äta den... Tack och lov var det inte många ute i spåret vid den tiden, för jag ville helst inte bli uttittad där jag studsade runt med en banan uppstickandes ur sportbh'n...

No comments: