Saturday, November 04, 2006

Är man korkad som beställer biljetter till melodifestivalens delfinal i Göteborg när man är i det här tillståndet nu vilket kommer innebära en styck en o en halv månaders bebis när evenemanget väl är? Nåja, jag ser det som att OM det ordnar sig med barnvaktande så har jag faktiskt biljetter, och om det är en total omöjlighet så får väl någon annan gå helt enkelt.

Fick ett roligt paket i posten häromdagen med massor av roliga papper, dekorationer och pysselgrejer! Helt utan förvarning dök det upp och stabil som man är i humöret så blev jag näst intill tårögd... :) Inspirationen infann sig faktiskt och ett litet julkort blev det redan samma dag tack vare ett brunt papper i paketet och idag har jag lyckats ordna basen till ännu ett. Nackdelen med inspiration är att när jag väl sitter och grejar så blir jag fokuserad och glömmer bort att äta och det är ju mindre lyckat förstås.

1 comment:

Anonymous said...

Klart att det ordnar sig med barnvakt! Nanny Annika finns alltid till er tjänst ;-)