Wednesday, November 22, 2006

Till och med jag har fattat sambandet nu... sitta framför dator ger förvärkar, ont i ryggen och stelhet, ligga raklång på soffan gör att jag mår bra i kroppen och helt plötsligt kan gå omkring som folk. Gick en stel sväng runt kvarteret igår som tog tjugo minuter. Idag blev det bara en kortis från bilen till ett matställe och tillbaka men vilken skillnad. Tur att det nu bara är två dagar kvar på jobbet, sen kan jag vila när och hur jag vill. Knäppt att man inte riktigt fattar att sånt där med att ta det jättelugnt faktiskt gäller en själv också. Jag har väl varit bortskämd hittills med att ha mått hur bra som helst.

I fredags hämtade vi ut barnvagnen, lika bra att få det gjort. Så nu står den här och väntar i ett hörn och den ena katten bestämde sig genast för att det var hennes privata sovställe. Det spelar tydligen ingen roll för mysighetsfaktorn att madrassen fortfarande är inplastad.

Man kanske ska ta och baka nåt till sista jobbdagen på fredag? Kanske lite kladdkaka i muffinsformar? Får bli imorgon isåfall...

No comments: