Thursday, January 24, 2008

Gardiner är ett oöverstigligt problem

Jaha ja, 50% på allt på Hemtex och massor av snygga gardiner fanns det. Tror ni vi kunde bestämma oss? Nejdå, först hamnade jag i värmekoma och tappade sugen. Sen försökte vi beställa sista hotellet och en hyrbil på Ticket med J och trots att det var obefintlig kö så tog det evigheter med vad personalen nu höll på med så vi tröttnade och gick därifrån. Lillfisen var den enda som var nöjd, han har full koll på var leksakerna finns på Ticket nu. Sen gjorde vi ett nytt försök med Hemtex med J som utnämnd barnvakt men nu tröttnade sambon istället. Skit.

Nåja, nu har jag en hemmagjord chai-latte att dricka upp och lite Antikrundan att se på. Har jag tur får jag snylta på sambons chips.

2 comments:

Mamma R said...

Tack för tipset (rea på Hemtex), behöver också nya gardiner. Men att bestämma sig ÄR svårt.

Nenny said...

Konstigt det där, jag har inga som helst problem att bestämma mig. Jag vet redan när jag startar hemifrån vilka färger jag är ute efter och för det mesta även vilka former de får ta sig. Sen är det ju bara att köpa den som stämmer in på det jag tänkt mig!

Tipseli tips om att framkalla på canvas 30*45, extra film har så man kan framkalla två betala för en, kolla www.extrafilm.se/tv4 jag har precis skickat beställning på en på T och en på SoF, hoppas de blir bra, mycket pengar fast man bara betalar en. Men fint på väggen!