Thursday, January 31, 2008

Två på natten är bättre än en

Lillkillen är förkyld och snoret bara rinner. Bökigt att sova, men i övrigt är det inga ledsna miner. Nattkissproblemet kan nog vara löst om vi har tur. Ett par nätters experimenterande har resulterat i följande blöjkombination på natten. En vanlig Liberoblöja i storlek 6 och så en PullUp från Huggies över det som håller den stora blöjan på plats hela natten. Det är antingen dubbla blöjor som gäller eller så får vi tejpa fast blöjan med silvertejp.

Hade faktiskt tänkt ge mig ut och jogga igår men jag hittade inte mina joggingkläder. Jag vet att jag har sett dom någonstans sedan vi flyttade hit och jag kommer ihåg att jag tänkte att dom packar jag upp sen nångång. Nåja, jag hittade i allafall våra reflexvästar så jag är åtminstone ett steg närmre en joggingtur.

Sambon har köpt ingredienser till en av Nigella's chokladtårtor. Hoppas han bakar den ikväll...

1 comment:

Ola said...

Jag är rädd att du får sluta kalla honom lillkillen... han e ju hur stor som helst!!! Eller... ljuger bilden? :-)