Tuesday, March 11, 2008

Vilda bebin

Det är nästan tur att jag inte är hemma om dagarna. Idag mötte lillkillen mig i dörren med världens största bula i pannan. En liten olycka med ett halt golv och en hink om jag förstod rätt. Igår hittade sambon lillkillen uppflugen på en hög stapel med golvpaket som står i mitt rum. Där satt han glatt på knä i fönsterbrädeshöjd och pillade med en tändsticksask och ett stearinljus som stod på fönsterbrädet. Undrar vad han hittar på för spännande hyss imorgon...

2 comments:

Anonymous said...

Det låter ju lite Bugs Bunny över det hela! :-)

Nenny said...

Jasså ni har kommit till den perioden nu! Om du tänker allt ni går igenom med er lille parvel och gångar det med två så kan du väl berätta vilken förbannat bra morsa jag måste vara *asg*!

Tack gode gud för lediga onsdagar, Felix har nu spytt lördag natt, söndag natt och tisdag natt. Stör allas sömn inklusive sin egen, jobbigt!!!

Kramar!!!