Friday, January 30, 2009

Coolast på ICA

Vi skulle handla lite mat och fisen fick köra en sån där tuff minivagn igen med lång flagga på. Det gick hur städat till som helst tills vi stötte på en bekant och blev ståendes lite för länge så fisen tappade tålamodet och började jogga runt runt med vagnen. Sambon och fisen fick helt enkelt gå ut i förväg och jag fortsatte prata och prata. Insåg sedan när vi sa hejdå att jag var tvungen att traska genom halva butiken, stå i kön och vänta och sedan betala med minivagnen... utan barn... Jag försökte att känna mig cool. Ingen annan i kön hade ju en lång flagga att hänga lite sådär casual på...

1 comment:

Nenny said...

*asg* jag kan slå vad om att alla i kön tänkte vad jag hade tänkt om dig. hon fattar ju inget, första gången hon är på en stormarknad och tror att de små vagnarna är för singlar som bara handlar lite, inga barn där inte!!!