Sunday, December 10, 2006


Grattis på mig! Ett år äldre ännu en gång, fast i år känns det nästan lite överskuggat av viktigare grejer som hela bebisprylen och sådär. Firade lugnt med lite brunchbuffé på stan och sen en liten fika efteråt. Ikväll sitter jag framför tv'n och tittar på Nobelmiddagen.







I fredags köpte vi babyskydd till bilen. Vi hade egentligen tänkt att hyra men det här sålde de till kampanjpris och då var det inte många hundralappar i prisskillnad så vi gjorde en investering istället. Vi fortsätter med den piffiga färgskalan grått och svart...











Jag bakade lite mer saffransbröd i fredags också. Enligt receptet skulle det egentligen varit i form av längder, men jag gjorde snurror i bullformar istället. Vit choklad som fyllning, mumsigt värre!

2 comments:

Anonymous said...

Grattis i efterskott Linda och tack för bilderna på dig och din fina mage!

Många kramar från Fia

Anonymous said...

gratis mosterlinda. vad ska bäbisen heta? åm bebisen är en flika ska den heta moa om bebisen är en pojke ska den heta karl tyker jag

heisningar kusin stina