Tuesday, December 05, 2006

Vänta är inte min grej, så är det bara. Nu är det ju egentligen jättekort tid kvar men så känns det inte just nu. Skulle ju köpa en massa böcker att läsa men det har inte blivit gjort än men nu har jag hittat åtta stycken som ska beställas samtidigt som sambon beställer ett par reseböcker om USA.

Kände mig pigg och bakade lussekatter idag (utan russin, bra när man får bestämma själv...). Slängde ihop lite kladdkaka i muffinsformar också, mumsigt! Efter lite lunch och ett bad så var jag så trött så trött.

Testade ett nytt brunchställe i söndags förresten, det kan nog bli besök fler gånger där! Buffé är ju aldrig fel och så kunde man grädda sina egna våfflor.

2 comments:

Anonymous said...

Lussebullar utan russin? Precis som Karina... vad har ni för underlig smak? Det är ju russinen i bullarna som är själva... eh... ja, russinet i kakan! :-)

Anonymous said...

Nytt brunchställe?! Var? Varför var jag inte medbjuden?! ;-) När blir nästa tillfälle?! Egengräddade vofflor, jummy, jummy.....