Thursday, December 21, 2006

Här händer det ingenting på bebisfronten... Bebben röjer runt i magen som vanligt och verkar inte ha några tankar på att komma ut före utsatt datum. Tror faktiskt den ligger och spjärnar emot bara för att jäklas, eller så är jag helt enkelt ett riktigt lyxigt bebishotell som man inte vill checka ut från tidigare än man måste.

Var på julbord förra veckan med jobbet, kul att komma ut från lägenheten lite och träffa lite folk. God mat var det dessutom, och många olika sorter av allt. Mycket som funkade även för gravida så jag blev rejält mätt.

Sitter annars mest och läser böcker och slösurfar om dagarna, inte så spännande men något mer orkar jag inte ta mig för. Bakar gör jag ju en del också i och för sig. Igår blev det kärleksmums, fast när kakan var färdigbakad fanns det bara glasyr till halva kakan så halva blev utan.

2 comments:

Sis said...

Jag tror jag talar för alla när jag påstår att vi behöver dagliga rapporter nu! För att kunna undvika nagelbitning och för din del slippa telefonterror så får du göra oss den tjänsten. Sitter man ändå bara och slösurfar...
Kramar!

Anonymous said...

Vet du inte att man alltid gör dubbel sats av glasyren till kärleksmums?! Nåja, då har du lärt den läxan också :)!