Sunday, October 28, 2007

Förkyld ungdom

Lillskrutten är förkyld och sover dåligt. Jag är också krasslig men hade sovit bättre om bara lillskrutten sov som han skulle. Någon senarelagd nattning idag var inte att tänka på. Nu tänkte ju inte jag på nattningen så oerhört mycket för jag kom iväg på hockey för första gången på väldigt länge och ta mig tusan om de inte vann idag! Tänk att jag skulle pricka in den första vinstmatchen på länge att gå på. Biljettgubben i luckan undrade om jag skulle gå in som ungdom, det var ju inte så lite smickrande...

1 comment:

Mamma R said...

Ungdom, jag tackar jag... Trevligt! :-) Själv fick jag för något år sedan frågan om jag skulle åka buss på barnbiljett... Vet inte om den chauffören var blind eller liknande (skrämmande tanke).
Kul att gå på hockey! Vilken match var det du var och såg??