Friday, October 19, 2007

Sömnbrist

Nu får faktiskt lillkillen ta och börja vara vaken lite längre på kvällarna så vi inte behöver vakna klockan fem på morgonen. Jag orkar inte! I morse var han ledsen vid tvåtiden och fick komma över till vår säng. När han sen vaknade i vanlig tid igen så låg han och pratade, skrek, sparkade på mig och drog mig i håret (han bankade lite på sambon också men det är mest synd om mig såklart...). Sen skulle han klättra över mig till sängbordet. Fullt ös och inte mycket sömn för de vuxna.

Igår tog sambon i allafall med sig lillkillen och åkte hem till sina föräldrar så jag fick ett par timmar själv här hemma. Och vad gjorde jag då? Jo, dammsög och städade lite. Det är kvalitetstid det.

Igår så släpptes biljetterna till melodifestivalen och så som mitt minne fungerar nuförtiden så hade jag såklart glömt bort det. Men lite tur ska man ju ha ibland så när jag väl kom på att det hade varit biljettsläpp så provade jag att boka för man vet ju aldrig och jojomensan, visst fick jag tag på biljetter! Göteborg here we come, ännu en gång!

No comments: