Thursday, December 18, 2008

Lite mer pynt bara...

Hade egentligen tänkt lägga upp en bild på nypyntade granen men nej, när jag kikar på bilderna så känner jag att det behövs mer glitter. Annat glitter. Tjocka silvriga glittergirlanger är helt enkelt inte rätt, det behövs nog såna där tunna silverremsor i drivor i den här granen istället. Får inköpas imorgon!

Det får bli en bild på lillfisen istället när han tvättar handfatet med solglasögonen coolt hängandes under hakan. Viktigt tillbehör när man städar.

Lillfisen fick besök av tomten på dagis idag och kom hem med både godis, frukt och pepparkakor. Godispåsen hamnade i min väska, men resten mumsade han i sig medans jag letade granmatta. Lite fina teckningar fick vi med oss och handavtryck i tomteformat. Lillfisen har även producerat något som jag tror är ett julpynt. Trekantig träkloss, grönmålad med glitter. Vad säger ni, kan det vara en gran? Riktigt modern och stilren gran är det i så fall, så snygg att den står på paradplats under riktiga granen.




3 comments:

Anonymous said...

Det är klart att det är en gran. Det ser väl ALLA!! Moster

Mamma R said...

En solklar gran ju. Ni har en blivande konstnär i lillkillen! :-)

Ola said...

Tokcool gran!!!