Saturday, December 20, 2008

Nu känns det bättre!

Jo men nu, nu är det som det ska vara ser ni. Hängande glittergirlanger var helt enkelt inte min grej. Snurrat däremot, det går bra. Försökte stå emot men jag var bara tvungen att tvångsmässigt hänga om glittret. Viktiga grejer! Fisen skulle såklart ge sig på att öppna ett av de små hängande paketen, men nöjde sig faktiskt med bara ett när han insåg att det inte var något roligare än frigolit inuti.

Jag är mycket nöjd med att jag fick tag på sista granmattan på Åhléns som inte hade tomtar på sig.





Guitar Hero World Tour på Wii är ju bara det roligaste spelet man kan spela och igår fick hela familjen komma hem till Bamseklubben och köra en liten kort omgång. Fisen gillade trummorna och kunde hålla en riktigt stadig takt, men han prickade inte många rätt i spelet tyvärr. Fast det dröjer nog inte länge innan han kan göra nytta på riktigt!


Fisen och Bamsklubben rattar lite på truminställningarna.
Det är viktigt med det tekniska
!


Fisen vevar trumpinnar!


Men vad ser vi på bilden egentligen? Det som inte är jättesuddigt i framkant är fisens bakhuvud och det suddiga mitt på bilden är fisens armar som vevar trumpinnarna i full fart! Vi skymtar även en suddig mamma någonstans... mobilkameran är inte strålande i dåligt ljus...

No comments: