Saturday, October 21, 2006

Äntligen är det helg igen! Hade en slapp och slö fredagkväll framför tv'n ätandes pizza med sambon och en kompis. Precis lagom ansträngande och en lagom uppladdning inför dagens shopping.

Vi började med en tur till Ikea i Jönköping och shoppade spjälsäng, skötbord och diverse skojiga smågrejer. Det blev billigaste varianten på både spjälsäng och skötbord, de andra sängarna var liksom inte snygga och skötbordet var det enda som fick plats på det ställe i badrummet där vi tänkte ha det ståendes. Handlade diverse tillbehör också förstås, tur att vi (jag) skrivit lista innan annars hade det tagit en jädra tid.

Med förberedd lista så gick det så fort att vi hann med en tur till Lager157 på hemvägen. Hittade inget bra alls till mig själv. Inte så konstigt kanske, det börjar bli svårt med den här formen nu. På barnavdelningen hittade vi ett par bodysar, fast det var i storlek 60 så vi får nog se till att hitta nåt i lagom liten storlek här hemma istället. Nåja, det är gott om tid kvar till det!

Får ta och sova tidigt idag, är helt slut efter att ha hjälpt till att skruva ihop möbler.

1 comment:

Nenny said...

Bilder?! Vill se allt det fina ni shoppat! Du, nu har jag tagit semester och fixat så jag är i T-håla mellan 25 och... december, så nu vet du när jag kommer för att titta på underverket ;).

Det låter i alla fall som du mår bra och humöret är på topp ett tag till. Här räknar jag dagarna till jag ska börja jobba :)!