Monday, December 10, 2007

Grattis på mig!

Man märker att man inte är så intresserad av att bli äldre längre när man inte ens kommer ihåg att man fyller år förrän man är på väg till jobbet i bilen... Fina presenter har jag fått i allafall, paket är man aldrig för gammal för. Passade på att vara lite frikostig på födelsedagen och lämnade lite blod på Blodcentralen. Trots att vi har så många ljusstakar så tog jag faktiskt hem en till. Vi har bara tre i den modellen och jag tänkte nämligen vi kunde slänga ut några fula och ersätta med de här från Iittala som är lite snyggare. Dåliga ursäkter för ett ljusstakberoende?

En hantverkare kom ut till oss i radhuset idag och kikade på vårt badrum och lite annat. Ska bli spännande att höra vad notan kan hamna på om vi fixar till allt vi vill fixa.

Det fick bli födelsedagspizza till middag och nu ska jag sitta framför tv'n och äta upp ett gäng tryfflar som kom på posten idag... mums!

2 comments:

Nenny said...

Jättegrattis på födelsedagen! Låter som en härlig dag. Jag väntar fortfarande på att det ska komma lite bilder här i bloggen...

Mamma R said...

Grattis grattis! :-)