Sunday, August 03, 2008

Mer whiskey

Syster med familj dök upp igår eftermiddag och vi passade på att grilla hamburgare i regnet. Lillkillen hade som vanligt hur kul som helst med sina goa kusiner. De åkte iväg mot kusten tidigt på förmiddagen idag och vi åkte in till stan och fikade med Bamseklubben J. Hem igen, jag och lillkillen sov middag och sen åkte vi ut till sambons föräldrar och grillade middag och klämde lite mer whiskey. Jag ser redan en mycket vettig semestertrend... grill och whiskey.

Imorgon hoppas jag att semesterkänslan infinner sig. Än så länge har det ju bara varit vanlig helg, men imorgon är det ju första vardagen utan jobb. På schemat står en tur till Lager 157 i Gällstad med tant A.

1 comment:

Ola said...

Eftersom jag precis är tillbaka på jobbet, kan jag bara uppmana... Njut!