Saturday, August 16, 2008

Ska bamseklubben verkligen kräkas sådär...?

Härlig sovmorgon för mig idag ända fram till tio! Det har inte hänt på många veckor... Även om det är min tur att ha sovmorgon brukar jag inte kunna somna om men idag så.

Vi drog till Falbygdens Ost för att äta deras ostbuffé till lunch och sen vidare till Mössebergs djurpark. Egentligen skulle Bamseklubben J följa med men vad ska man säga... han är av den klenare sorten... han klagade på huvudvärk när han dök upp hemma hos oss och efter några hundra meter kom han fram till att han nog behövde åka hem. Vi vände om och efter någon kilometer fick vi stanna i en vägkorsning så han kunde kräkas. Stackarn. Men kul för oss som nu kan dra två historier istället för bara en om en kräkig J på utflykt i vår bil! Nåja, vi hade en trevlig dag i allafall. Lillkillen gillade påfåglarna och dovhjortarna men struntade rätt kraftigt i djuren i övrigt och ville mest leka på deras fina lekplatser.

1 comment:

Anonymous said...

Det här kommer jag att få hör tills jag dör... :)