Wednesday, May 02, 2007

Favoritsmaken hittills är potatis och majs! Fast här ser lillgubben måttligt road ut, men det är ju för att jag tagit fram kameran istället för att fortsätta skeda in maten. Fort ska det gå och han vill gärna hålla i skeden själv! Det är ju inte så lyckat förstås, så han får hålla i mitt lillfinger på handen som håller skeden istället. På begäran kommer en bild på lilla jag också. Självutlösaren har jag inte riktigt koll på än så sambon fick assistera.


Igår rullade lillgubben runt från rygg till mage för första gången! Fast det var lite fusk första gången för han låg på en tunn kudde så det blev en liten nedförsbacke, men sen gjorde han det igen helt på egen hand! Får se om det blir som det blev med mage-till-rygg-rullningen att han glömmer bort det i ett par veckor.

Annars är det mest hostande och nysande som gäller hos lillgubben (och nu har han smittat mig dessutom, förkylningen kommer smygande känner jag). Febern har försvunnit i allafall, skönt det.

1 comment:

Anonymous said...

En fantastiskt bra bild på mor och son. Vet ju att han har fått sitt utseende från både mor och far ;-)