Monday, May 28, 2007

Jag har blivit utmanad...

...av Krickelin med Naemi

Utmaning!
REGLER:Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.
  • Gillar verkligen askar och kartonger, skulle köpa på mig massor av fina kartonger om jag bara fick för sambon. Vet inte vad jag ska ha i dom, men fina kartonger och askar kan man aldrig få för många av.
  • Vill fortfarande inte gå på A-brunnar om jag kan undvika det och försöker fortfarande trampa på K-brunnar (det där man höll på med när man var liten och egentligen förmodligen skulle slutat med).
  • Jag har inget lokalsinne, speciellt inte om jag fått skjuts av någon. Då hittar jag inte tillbaka på egen hand.
  • Måste ha någon form av mat minst var 3e timme, annars funkar jag dåligt.
  • Har knasiga hörselgångar... alla öronproppar och hörlurar jag provat skaver. Har ännu inte hittat ett endaste par som passar och jag har provat en hel del...
  • Gillar att organisera papper i pärmar... kategorier och flikar och sånt är härliga grejer.

1 comment:

Anonymous said...

Känner igen det där med konstiga hörselgångar. Har själv försökt mig på många olika sorters öronproppar utan något vidare bra resultat till jag var i på apoteket förra veckan. Hittade då en ny sorts öronproppar som heter Calmor. De är gjorda av vax. Fungerade klockrent för mig. Äntligen fick jag sova ostört. SÅ skönt. Kan verkligen rekommendera öronpropparna.

/Mia