Tuesday, May 29, 2007

Häromdagen pratade jag och sambon om fenomenet att sova hela natten. Jag sa att jag visste minsann inte många bebisar som sover hela natten och ondgjorde mig över förståsigpåare som hävdar att det är någon slags norm att alla bebisar ska kunna det vid den här åldern. Vad gjorde lillkillen inatt? Jo han sov hela natten... men jag kan nog sätta en tia på att det var en engångsföreteelse. Vi har introducerat lite mellanmål mellan frukost och lunch så lunchen hamnar vid mer normal lunchtid. Lite gröt och frukt är mums. Man kan bli för trött för att äta och behöva luta huvudet litegranna, men man är aldrig för trött för att att ha attityd! Tröttig rock'n roll med gröt- och fruktkladd mellan fingrarna. Mailade till Nestlé igår. Mitt i lunchmumsandet dök det upp en 5 cm tråd i burken med mat. Ingen större fara med det, men inte så himla kul. Får se om jag får något svar.

Jag hittade ett par jeans i garderoben som jag tydligen lagt undan. Förstod varför när jag provade dom, dom var väldigt tajta men eftersom jag kommer i dom tänker jag ha dom på mig oavsett hur (o)snyggt det ser ut!

1 comment:

Mamma R said...

Grattis till en hel natts sömn! Det är lyx det. Hoppas det håller i sig.
Underbara bilder som vanligt, han är bara för söt er lille kille! Och attityden är det ju inget fel på! ;-)