Friday, May 04, 2007

Lillfisen är friskare och hostar och snorar inte lika illa som förrut, men nu är jag rejält förkyld istället. Det är inte lätt att hålla i en bebis med en hand, mata med den andra och försöka snyta sig med en hand i pauserna. Snoret hamnar både här och där... Nåja, nu är det helg och sambon får ta över ruljansen så mycket det går.

Lämnade av lillfisen på jobbet hos sambon vid tre och gick till en fotobutik i stan som hade lite demo på scrapgrejer. Jag orkade inte engagera mig så mycket, kände mig mest kallsvettig och snorig, men jag köpte lite fina papper i allafall. Det går ju alltid åt.
Får se om jag orkar plantera blommorna jag köpte till balkongen häromdagen. Borde jag göra, annars så hinner dom nog vissna.
Jag har fått låna symaskin av sambons mamma, nu ska här sys roliga bebisgrejer! Jag köpte Baby Cool på rea för några månader sedan och sambon har ett gäng trasiga jeans som jag får slakta så något skoj ska jag nog kunna pyssla ihop av det.

1 comment:

Anonymous said...

Det leendet fick jag live idag! :)