Sunday, May 27, 2007

Nåt knas med sömnen är det... varken dagarna eller nätterna funkar nu så vi blir sakta tröttare och tröttare igen. Jaja, det går väl över det med. Vi kör på för fullt med 5-månadersburkarna, roligt med lite mer att välja på. Hur kul är det med majs och potatis varje dag liksom? Den enda smaken som inte verkade vara godkänd hittills är kalv med grönsaker. Allt annat slinker ner som vanligt. Den otäcka banangröten går ner utan problem den också nu, det var nog jag som blandade fel första gången. Synd bara att jag mår illa varje gång den ska blandas till, det luktar ju äckliga bananchips om gröten.

I torsdags blev det besök på jobbet både till lunch och fika. En f.d. kollega var där och hälsade på med sin lille knatte, kul att höra hur det går för dom, vi gick ju med våra magar samtidigt.

I fredags fick jag lyxig ansiktsbehandling och lite fräschare blev jag nog. Det kändes bättre efteråt i allafall.

Igår blev det en fika på stan på Rådhuset och jag lyckades äntligen shoppa ett par skor. Det har ju bara tagit mig 4 månader att hitta ett par jag ville ha... Vi tog en sväng till Hjo också och åt varsin bananasplit och köpte med oss en rökt sik hem till middag. Mumsigt!

No comments: