Thursday, April 05, 2007

Molnigt och trist väder ute... sitter och slötittar på "Efter 10" nu när junior sover lite. Luktar kräk om fingrarna som vanligt nuförtiden. När junior sitter upp och håller i mina händer så tuggar han på mina fingrar och småkräks lite samtidigt.

Idag lyckades jag få fram kameran när junior låg på mage och började se ut som att han skulle tippa över så idag blir det lite bildbevis på att han faktiskt kan rulla från mage till rygg. Kul att han kom ihåg det idag också! Huvudet kan han ju fortfarande inte styra sådår toppenbra så han fastnar lite i läge tre ibland...

2 comments:

Mamma R said...

Åh, vad duktig han är! Stora pojken :-)

Anonymous said...

Heja heja! Vilken solklar rullning! Han har verkligen kommit på hur det funkar :).

Har du några planer på en tur åt Stockholmstrakten? Är ju så nyfiken på lillkillen så jag kan dö! Dessutom är det mer än evigheter sen jag träffade dig sist. Vore jättekul =).