Monday, April 30, 2007

Ve och fasa, plutten har haft feber inatt... det är ju det här jag har fasat för, första gången han blir sjuk. Sömnen var orolig inatt både för honom och mig, men för mig handlade det om oro för honom och så drömde jag att aliens tog över världen (som vanligt typ, men en ganska spännande variant med rymdskepp och grejer). Plutten är förmodligen på bättringsvägen snart, men mitt tillstånd är nog konstant...
Här kommer vårt bidrag till "somna i gymmet"-kategorin! Det är nog hårt att vara liten och sjuk.

Lyckades utnyttja en kupong igår innan den gick ut och resultatet blev ett par mjukisjeans och en solhatt. Hatten är lite stor, men sommaren är väl inte på gång riktigt än ändå.

2 comments:

Nenny said...

Gosprutten, alla bilder du visar ser han antingen smått förvånad/förvirrad ut eller så sover han. Mer bilder tack, och i fler situationer, kanske en och annan bild med mamma. Gör som mig och använd självutlösaren :)! Kramar på er!
Du hur går det med löpandet förresten, det går trögt här och jag behöver en utmaning från dig!

Anonymous said...

Hoppas han kryar på sig snart! De blir verkligen ynkliga när de är sjuka de små liven. Jobbigt för mammahjärtat.