Wednesday, April 04, 2007

Vilken kräkdag vi har haft! Klädbyte ett par gånger både för mig och för junior, men det händer inte så jätteofta nuförtiden så det kan jag leva med. Kräks man på sig själv så mycket så får man helt enkelt ligga utan tröja till slut, så är det :)
I övrigt har vi haft stora framgångar i dag, junior har vänt sig från mage till rygg! Inte bara en gång utan flera gånger åt både höger och vänster! Vi får väl se om han kommer ihåg hur man gör även imorgon eller om det var en tillfällig snilleblixt...
Jag var faktiskt ute och joggade 10 minuter i sträck igår. Jag lovar, jag tar det jättelugnt! Det gäller ju att inte ta i för hårt så man drabbas av något läskigt livmoderframfall eller annat knas. Målet i år är att jogga runt hela tjejmilen, men än så länge har jag ingen tid som mål. Jag får se hur det känns framåt sommaren, om fogar och bäckenbotten och annat har hållit för lite kontinuerligt skavande i löpspåret.

No comments: