Sunday, April 22, 2007

Vi sitter och funderar på vad sjutton vi gjorde igår som var så rätt, för inatt sov lillkillen från åtta på kvällen till kvart i fem på morgonen i ett sträck... Jag vaknade vid två och var sen tvungen att kolla lite då och då så allt var ok, man blir ju orolig när man är van vid att han vaknar flera gånger per natt. Efter matning vid fem så la jag mig på soffan för att slippa lyssna på det vanliga knorrandet som brukar börja vid sextiden, men halvsju vaknade jag och undrade varför det var så tyst... då hade han inte vaknat än! Han sov ända fram till sju. Så som sagt, vad sjutton gjorde vi rätt? Hur kan vi få fler sådana nätter? Är det såhär det känns att vara utsövd? Jag är helt chockad men vågar mig på en kopp vanligt kaffe idag.

1 comment:

Anonymous said...

Skönt :) Det var traumat att otäcka farbror Johan höll honom lite som gjorde att han behövde all den sömnen ;) Kom hit med honom varje kväll ;)