Tuesday, July 24, 2007

Lugnet har återigen lagt sig här i lägenheten. Det var lite kaosartat vid köksbordet i vårt lilla lilla kök när 5 mammor, 1 pappa och ett antal bebisar skulle samsas om utrymmet, men det gick bra till slut. Skrutten blev alldeles trött och somnade nöjt i sin säng och då hade i allafall jag lite mer utrymme. Vi får helt enkelt köpa ett hus så vi har mer plats för att bjuda hem folk. Idag la vi faktiskt ett bud på ett, men det är väl inte så troligt att vi får det. Blev överbjudna direkt och sen hörde vi inget mer. Frågan är ju också om vi verkligen vill ha det om vi får det, för det är ju lite pendlingsavstånd. Det får bli en senare fråga.

Idag tog jag mig runt 5-kmslingan i makligt tempo. Det går inte fort men jag kommer slå förra årets resultat i allafall...

2 comments:

Annika said...

Gött Linda! Då är vi jämnställda vad gäller att kunna ta sig runt 5km. Sprang 5 igår med. Knäna säger ifrån vilket inte känns kul.

Nenny said...

Duktiga du! Räknas alla otaliga steg jag går varje dag för att passa upp på barnen? Och jag har inte ens skor så jag kan ta mig runt en mil...