Sunday, July 08, 2007

Undrar om det är gårdagens shopping som tagit knäcken på mig. Var helt svag vid tolvtiden och då hade vi inte gjort mer än åkt in till stan och tagit en lugn fika och sen en sväng ut på landet i bilen så knatten fick sova lite.

Hade lovat att sambon skulle få se på formel 1 i lugn och ro idag men sa lite ynkligt: "Kan du inte ta knatten med dig och se det hemma hos dina föräldrar?". Inga problem, sambon packade snabbt ihop sig och knatten och sitter förhoppningsvis framför tv'n samtidigt som knatten sover eftermiddagslur eller gosar med farföräldrarna eller nåt.

Själv passade jag på att äta lunch i lugn och ro och när energin återkommit och jag inte var svimfärdig längre så möblerade jag om i sovrummet. Visst är det väl sånt som ett par timmar egentid ska användas till eller? sambon gillar ändå inte att möblera om, det är nog mer min grej. Så nu är jag helt slut, men på ett mer positivt sätt än förrut och väldigt nöjd med mig själv.

No comments: