Monday, August 27, 2007

Igårkväll hade jag vansinnigt ont i huvudet och kunde knappt somna men idag har det faktiskt varit något bättre. Skönt det när man har saker inbokade. Vi skulle ju iväg på BVC-besök idag och nu är lillkillen boeltestad och "röda pinnen"-testad. Han uppförde sig som en mönsterbebis så det blev godkänt. Lite väg och mät också förstås, 9320 gram tung, 74.6 cm lång och 46 cm runt huvudet. Hem och äta lunch och sen iväg till stan för lite föräldragruppträff.

Undrar om det är förkylning på gång eller om jag bara är allmänt trött och sliten. Får nog bli en tidig kväll.

1 comment:

Nenny said...

Där ser du, det är min förkylning som är på väg till dig nu! Tobbe startade och en vecka senare var jag sjuk och nu ytterligare nån vecka senare blir du sjuk. Nu kanske du förstår varför jag inte kunde springa *muhoohaha, jag skrattar elakt om du inte förstår*
:):):)
Hoppas du mår bättre snart!