Wednesday, June 13, 2007

Åh vad skönt med lite svalare väder!

Vi har provat några små små bitar smörgåsrån vid ett par tillfällen och det har varit det otäckaste man kan få i munnen. Fast när lillen lyckats blöta upp dom med saliv (går rätt fort) så har de inte varit fullt så otäcka men då har de å andra sidan åkt ut ur munnen med all saliv.
Idag däremot fick han smak på det hela och puttade på min hand som höll i bitarna så de skulle åka in i munnen! Han kikade till och med efter nästa bit som han såg fanns i handen. Kul! Han såg så rolig och nöjd ut så jag var tvungen att skratta åt honom och då garvade han massor också vilket såg ännu roligare ut så till slut skrattade jag så jag så tårarna rann här.


Nu har två tänder kommit upp på riktigt och en tredje syns som en liten vit prick. Borsta tänderna är riktigt poppis än så länge.

1 comment:

Mamma R said...

Jag måste bara säga att han är så söt er lille kille! :-)