Tuesday, June 19, 2007

Jajamensan, idag blev det Gräddhyllan igen med föräldragrupptjejerna. Fem barnvagnar klämde vi in bland bord, stolar och andra lunchgäster. De andra tjejerna var nyttiga och åt lunch, jag fikade muffins och en ostfralla... men jag hade ju faktiskt ätit en tidig lunch hemma! Tycker det känns som att konditionen blir sämre och sämre och midjemåttet blir större och större, kan det hänga ihop med all latte? Nej nej, det är nog resten av kroppen som blir mindre så magen ser lite större ut. Så tror jag det är! Hur som helst, jag tog en promenad med en kompis idag så lite har jag tränat i alla fall. Med joggingen går det trögt som tusan, kroppen var nog inte riktigt redo för något längre än ett par minuter. Jag får nöja med mig promenader men det blir inte så mycket av den varan nu heller som det var förrut. Lillkillen sover ju rätt så bra på dagarna nu så jag har inget som tvingar ut mig om dagarna.

No comments: