Thursday, June 07, 2007

Idag är det vansinnigt varmt ute. Korkat nog tänkte jag att uppkavlade jeans säkert var tillräckligt svalt och har nästan fallit ihop av värmeslag. Lämnade in lillfisen hos sambon på jobbet så fick sambon fixa lunchmatning av lillen medans jag gick och klippte mig. Smidigt att kunna göra på det viset. Hade egentligen tänkt ta en tur på stan efter jag hämtat upp lillkillen igen och se om jag hittade några shorts men det var helt enkelt för varmt. Lillen slocknade i vagnen på vägen hem så jag gick in på Maxi och köpte mig lite lunchmat. Var så hungrig så jag köpte en ost- och skinkmacka, en BLT-sandwich, en islatte, tre chokladbitar och en Mer och slängde i mig allt... tjugo minuter senare mådde jag rätt illa kan jag säga men nu har det ordnat upp sig.

1 comment:

Mamma R said...

Visst är det jobbigt när det är så varmt... Vår lillkille vill inte vara ute, han blir överhettad jättesnabbt och börjar skrika. Och det trots att jag försöker hålla mig i skuggan med honom. Har du några tips på hur man får dom små att klara värmen??